רבקה וחן נרדי – מנהלי מכון "דיאלוג"

נכתב על ידי חיים עמית

פסיכולוג חינוכי, מטפל משפחתי מוסמך ויועץ ארגוני.

פרגון החודש למכון דיאלוג, בהנהלת רבקה וחן נרדי.

מכון דיאלוג עוסק בטיפול ויעוץ פרטני וזוגי, וכן בהרצאות ובהנחיית סדנאות. המכון הוקם בינואר 1990 על ידי דר' רבקה נרדי, וב 1992 הצטרף דר' חן נרדי כשותף מלא. אנו נשואים מזה 37 שנים, מגדלים שלושה ילדים ומנהלים במשותף את המכון. השם "דיאלוג" מייצג את אמונתנו  בדיאלוג הוגן, שוויוני ומכבד ביחסים בין נשים וגברים, בזוגיות, בהורות, ובקריירה.

ד"ר רבקה נרדי 0506-323363   ד"ר חן נרדי 0506-702727    http://www.dialog-nardi.co.il/

רבקה נרדי, סופרת ומטפלת אישית וזוגית. בעלת תואר דוקטור לפילוסופיה מטעם UNION INSTITUTE, סינסינטי ארה"ב, עם התמחות בפסיכולוגיה חברתית ובמגדר (1999). כתבה שלושה עשר ספרים (עיון ופרוזה). בין ספריה: "אשה בזכות עצמה", "זוגיות בסערה", "זר יקר שלי". ספרה האחרון "אור מריר" (סיפורים קצרים").

חן נרדי, מטפל פרטני, זוגי, מנחה קבוצות ומרצה. בעל תארי B.A   M.A.  Ph.D בעבודה סוציאלית. בין ספריו:  "להיות דולפין": התמודדות עם תוקפנות וחולשה בהורות, בזוגיות, בעבודה ובצבא, (בשיתוף ד"ר רבקה נרדי),  "שיחה זוגית" (בשיתוף ד"ר רבקה נרדי)  "לחבק דולפין" (ספר ילדים),  "גברים בשינוי – בדרך לגבריות אחרת", (בהשתתפות ד"ר רבקה נרדי),  "מים גנובים – על גברים ובגידות".

היכרותי עם הזוג נרדי מתחילה מקשר מיוחד שיש לי מזה מספר שנים עם חן. חן, איש אמיץ ומעניין, המוכן לחשוף את רגשותיו ללא חשש, הזמין אותי להיפגש איתו, כי נראה לו שיכול להיות לנו מעניין ביחד! ומאז אנחנו נפגשים אחת לכמה זמן ל"שיחת גברים", שכמובן אינה עומדת בקריטריונים הגבריים הסטריאוטיפיים, וגולשת למחוזות הנפש והחיים. לאחרונה התרחב המעגל ושמחתי להכיר גם את רבקה – אישה חכמה, עתירת ניסיון ומאירת פנים – והתחלנו שלושתנו ביחד הרפתקה מקצועית מעניינת ומועילה, שעוד ידובר עליה. נעים לי להיות בקשר מקצועי ואישי עם אנשי מקצוע כה רציניים ומחויבים, שהם גם ידידותיים ואמיתיים.

* לכל שאר הפרגונים, לחצו כאן

אהבת? מוזמן לשתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים לקרוא עוד?

לקבלת טיפים ומידע בנושאי משפחה, חינוך, קהילה וארגונים השאירו פרטים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

חופש לִרְצוֹת וחופש מִלִּרְצוֹת

במאמר זה אהרהר בשני היבטים של חירות פנימית, שנראים לכאורה מנוגדים: חופש לִרְצוֹת וחופש מִלִּרְצוֹת. אבהיר מהם סימני האזהרה לאפשרות של איבודם ואציין את הפעולות הנדרשות למימושם.

חיזוק, פיתוח ושיקום תקווה בייעוץ ובטיפול

מטרתו של המאמר לסייע לחיזוק, טיפוח ושיקום תקווה בייעוץ ובטיפול, במיוחד בשעה קשה זאת בישראל. במרכז המאמר יוצג מודל תקווה מעשי, רה"ע, הכולל שלושה מרכיבים של תקווה: רצון (המרכיב הרגשי), היתכנות (המרכיב השכלי) ועשייה (המרכיב ההתנהגותי). יוצעו כלים מעשיים לחיזוקם, טיפוחם ואף שיקומם של כל אחד ממרכיבים אלה בייעוץ ובטיפול נפשיים.

עוד באתר מנהיגות בחיים:

דילוג לתוכן