אריאלה קריחלי – מורה לשיעורי ריקוד לנשים

נכתב על ידי חיים עמית

פסיכולוג חינוכי, מטפל משפחתי מוסמך ויועץ ארגוני.

פרגון חודש אוקטובר 2014 לאריאלה קריחלי מורה לשיעורי ריקוד לנשים בירושלים. בסדנאות שנתיות לריקודים סלוניים ולטיניים נהניתי מאוד, יחד עם בת זוגי, מגישת ההוראה המיוחדת של אריאלה ובעלה, משה.

אריאלה קריחלי, מורה לשיעורי ריקוד לנשים בלבד.

תמונה אריאלה

עד לאחרונה ניהלה אריאלה במשך 9 שנים, יחד עם בעלה משה, את בית הספר לריקודים סלוניים Love2Dance, בירושלים. לאחרונה, לאחר שסיימה לנהל את בית הספר וללמד בו, החלה אריאלה ללמד נשים בלבד במסגרת פרטית בירושלים. אריאלה נהנית ללמד נשים, לראות אותן שמחות, נהנות, משפרות יכולות תנועה, קצב, גמישות, קואורדינציה וכושר גופני וכל זה עם מוזיקה מעולה בסגנון לטיני ועוד. חזונה של אריאלה הוא שכל אישה תוכל להביע את עצמה באמצעות הריקוד והתנועה, תרגיש נוח עם עצמה ועם גופה, תרשה לעצמה ליהנות, לרקוד, ותצא מהשיעור שמחה ואף מסוגלת להפיץ את  השמחה מסביבה. לפרטים נוספים: אריאלה קריחלי, 054-2014363.

את אריאלה ואת בעלה משה הכרתי, יחד עם בת זוגי, במסגרת השתלמויות ריקוד שנתיות  שקיים בית הספר לריקודים שאותו ניהלו, Love2Dance, יחד עם בית הספר לריקודים שבו אנחנו לומדים, הנרקוד. אחת לשנה, ובשנים האחרונות גם פעמיים בשנה, בדרך כלל על שפת הכנרת, נהנינו לחוות את גישת הלימוד המיוחדת של אריאלה ומשה. במקצועיות, ברוגע, בבהירות, ועם הרבה חם ואהבה, לימדו אותנו אריאלה ומשה סוגים שונים של ריקודים סלוניים ולטיניים. על אף שמדובר היה בסדנאות קצרות, חד פעמיות, תמיד הרגשנו מאוד מועצמים לאחר שיעור איתם: הרגשה של מסוגלות והתרוממות רוח. גם המפגשים איתם בין השיעורים השונים, בחדר האוכל ובהרקדות המגוונות, מלאו חם ואהבה רבים.

כל שנה, מספר ימים בשנה, אריאלה ומשה תרמו מאוד לאושרי האישי והזוגי, ועל כך אני מודה להם מאוד. צר לי שאריאלה ומשה בחרו להתפתח בחייהם כך שלא אוכל להמשיך ללמוד מהם ולהתעצם על ידם בהשתלמויות השנתיות הקסומות ההן, אך אני מאחל להם, כמובן, הצלחה רבה ואושר גדול בדרכם החדשה.

ולכל נשות ירושלים וסביבתה אני ממליץ לתפוש את מקומי וליהנות מיכולותיה המקצועיות והאישיות הנפלאות של אריאלה!

אהבת? מוזמן לשתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים לקרוא עוד?

לקבלת טיפים ומידע בנושאי משפחה, חינוך, קהילה וארגונים השאירו פרטים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

חיזוק, פיתוח ושיקום תקווה בייעוץ ובטיפול

מטרתו של המאמר לסייע לחיזוק, טיפוח ושיקום תקווה בייעוץ ובטיפול, במיוחד בשעה קשה זאת בישראל. במרכז המאמר יוצג מודל תקווה מעשי, רה"ע, הכולל שלושה מרכיבים של תקווה: רצון (המרכיב הרגשי), היתכנות (המרכיב השכלי) ועשייה (המרכיב ההתנהגותי). יוצעו כלים מעשיים לחיזוקם, טיפוחם ואף שיקומם של כל אחד ממרכיבים אלה בייעוץ ובטיפול נפשיים.

לְהַחֲיוֹת תקווה שנכחדה

האם אפשר לעורר תקווה שנרדמה? האם אפשר לפתח תקווה שדוכאה? והקשה מכל, האם אפשר לְהַחֲיוֹת תקווה שהוכחדה? במאמר נבחנות שאלות אלה בקשר לתקווה לשלום בין ישראלים לפלסטינאים, שהתנפצה בטבח של ה-7.10.2023

עוד באתר מנהיגות בחיים:

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן