פרגון החודש: שלי פורפר-רוזן – מטפלת, מדריכת הורים ויועצת זוגית ומינית

נכתב על ידי חיים עמית

פסיכולוג חינוכי, מטפל משפחתי מוסמך ויועץ ארגוני.

שלי פורפר-רוזן מטפלת MA, מדריכת הורים אדלריאנית ויועצת זוגית ומינית. "משהכרתי יותר את שלי למדתי שתכונות אלה מאפיינות אותה גם בשאר מישורי הפעולה שלה: אוהבת ליזום, פועלת בצורה יצירתית, רוצה ללמוד ולהשתפר בכל תחומי העשייה שלה, נהנית לשתף פעולה בלבביות, כנה עם עצמה ועם אחרים."

שלי פורפר-רוזן מטפלת MA, מדריכת הורים אדלריאנית ויועצת זוגית ומינית.

שלי

שלי מטפלת בקליניקה ברמת-השרון. מנהלת את תחום הורות צעירה במרכז הצעירים של עירית כפר סבא. מנהלת את קבוצת השינה הגדולה בפייסבוק 'המדריך לשינה מתוקה', שם היא מייעצת ללמעלה מ-5,000 הורים כיצד ללמד את ילדיהם להירדם ללא עזרה. כל זאת, ללא עלות, מתוך אג'נדה חברתית שהיא מאמינה בה שעל ייעוץ שינה לא צריך לשלם. שלי גם שותפה בחברת family time, המייצרת משחקים חינוכים לילדים והורים בליווי הדרכת הורים. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם שלי:

054-4909199, prshelly@gmail.com.

היכרותי עם שלי קצרה אך מרשימה. בתחילת 2014 פניתי לשלי, שלא הכרתי עדיין, והצעתי לה, כמנהלת תחום הורות צעירה בכפר סבא, לקיים בכפר סבא את קורס האינטרנט שלי להדרכת הורים לילדים בגיל הרך. שלי התלהבה מיד ונרתמה "להרים" את הפרויקט: במהירות, בנחישות, בשיתוף פעולה וביחסי אמון מלאים. זה לא היה ברור ומובן מאליו, שכן מדובר ברעיון חדשני, לא מוכח עדיין, שדורש חשיבה לא שגרתית, במיוחד במסגרות עירוניות. התלהבותה של שלי והתגייסותה המהירה והמלאה לכינון הקורס המשותף ולפרסומו היו לי חשובים מאוד, ועודדו את רוחי. משהכרתי יותר את שלי למדתי שתכונות אלה מאפיינות אותה גם בשאר מישורי הפעולה שלה: אוהבת ליזום, פועלת בצורה יצירתית, רוצה ללמוד ולהשתפר בכל תחומי העשייה שלה, נהנית לשתף פעולה בלבביות, כנה עם עצמה ועם אחרים. תרומתה של שלי לשיפור הורותם של הורים נכבדה, ואף מבטיחה.

אני מאחל לשלי הצלחה רבה בכל מעשיה, ובטוח שרבים ישמחו ליהנות מיוזמותיה ומהדרכותיה.

 

אהבת? מוזמן לשתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים לקרוא עוד?

לקבלת טיפים ומידע בנושאי משפחה, חינוך, קהילה וארגונים השאירו פרטים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

חיזוק, פיתוח ושיקום תקווה בייעוץ ובטיפול

מטרתו של המאמר לסייע לחיזוק, טיפוח ושיקום תקווה בייעוץ ובטיפול, במיוחד בשעה קשה זאת בישראל. במרכז המאמר יוצג מודל תקווה מעשי, רה"ע, הכולל שלושה מרכיבים של תקווה: רצון (המרכיב הרגשי), היתכנות (המרכיב השכלי) ועשייה (המרכיב ההתנהגותי). יוצעו כלים מעשיים לחיזוקם, טיפוחם ואף שיקומם של כל אחד ממרכיבים אלה בייעוץ ובטיפול נפשיים.

לְהַחֲיוֹת תקווה שנכחדה

האם אפשר לעורר תקווה שנרדמה? האם אפשר לפתח תקווה שדוכאה? והקשה מכל, האם אפשר לְהַחֲיוֹת תקווה שהוכחדה? במאמר נבחנות שאלות אלה בקשר לתקווה לשלום בין ישראלים לפלסטינאים, שהתנפצה בטבח של ה-7.10.2023

עוד באתר מנהיגות בחיים:

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן