- This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 8 שנים, 8 חודשים by .
-
דיון
-
חיים שלום,
בני האמצעי בן 10. תלמיד כיתה ג', עולה לד'. אתאר אותו כילד מאוד חיובי, מוכשר, חכם וקליל. אם כי אנרגטי "מדי", מאתגר ברמה המוטורית…תמיד יצר חברויות מהר, אם כי לא תמיד לעומק. בגן טרום חובה החלו קשיים מסוימים בריכוז ובשת"פ עם הגננת וניתן לומר שנמשכו כל השנים. כיתה א' הייתה קשה אבל היה ניתן לראות שיפור כל העת. אני מניחה שניתן לראות בו מתמודד עם קשיי קשב וריכוז אך אני ובעלי פחות עסוקים בכך כי לדעתנו הקטגוריה הזאת כללית מדי ולא נותנת באמת מיד על מישהו או אפילו איך לעזור לו.
מצבו מבחינת לימודים השתפר בב' היתה שנה טובה. בג' פחות, התחיל אותה עם המון יציאות בזמן השיעור, בעיה שנפתרה במהלך השנה.
לאחרונה חשנו בשינוי. פחות קשור לנושא הלימודים. הוא מוצף, חסר שקט. חרדות מהימצאות לבד במקלחת או בשירותים. התחלנו טיפול CBT , התקימו מעט פגישות, טרם ניתן לדעת האם עוזר, הכיוון נראה חיובי.
לאחרונה היה משבר מול חברים, הוא קילל חבר והחבר סירב לדבר איתו לאחר מכן החבר אף אירגן סוג של חרם נגדו דבר שהוביל באמת לקושי, שניתן להבין אותו, חוויה לא פשוטה
אנו הורים שמדברים, מעורבים, מנסים לעזור. רוצים לדעת אם אנו עושים את הדבר הנכון, האם מתחת לחוסר השקט מסתתר עוד משהו.
אני גם עוסקת בצורה כזאת או אחרת בתחום הטיפולי ואני דואגת לו. אולי הדאגה היא שלנו וקשורה למשהו אחר אבל היא קיימת.
נשמח לשמוע את דעתך. ולשמוע האם אתה עדיין פוגש ילדים לייעוץתודה על ההקשבה המתוקשבת