מנהיגות הורית לגיל הרך

קורס הדרכה דיגיטלי של הפסיכולוג חיים עמית להורים לילדים בגיל הרך

093-video-lectureCreated with Sketch.

הרצאות מקצועיות,
תמציתיות ובהירות

047-video-conferenceCreated with Sketch.

ליווי אישי בפורום
אינטרנטי מיוחד

098-book-7Created with Sketch.

חומרי עיון לכל שיעור
להעשרה נוספת

title_icon_1Created with Sketch.

מהי גישת המנהיגות ההורית?

גישת המנהיגות ההורית פותחה על ידי הפסיכולוג חיים עמית. זוהי גישה מעשית ומאוזנת להתמודדות עם גידול ילדים, המשלבת ידע פסיכולוגי בהורות ובהתפתחות הילד, על בסיס ניסיון רב שנים בעבודה עם הורים. במסגרת הקורס תקבלו דוגמאות מעשיות ותיאורי מקרים, וכן רעיונות מעשיים להתמודדות יעילה יותר בהורות. ההשתתפות בקורס תורמת להעלאת הביטחון העצמי של המשתתפים כהורים, מגדילה את יכולתם להוביל תהליכים חינוכיים בבית ומשפרת בצורה משמעותית את איכות היחסים במשפחה. במהלך הקורס ירכשו המשתתפים כלים הן להתמודדות עם בעיות בגידול ילדים והן כדי למנוע היווצרות בעיות כאלה.

title_icon_2Created with Sketch.

מה תקבלו במסגרת הקורס?

הקורס מכיל 10 הרצאות מצולמות, כ-20 דקות כל הרצאה. בכל הרצאה מספר חלקים: גוף ההרצאה, סיכום ההרצאה, שיעורי בית למעוניינים וטיפ בהורות (הטיפ טוב להורות בכלל ולא רק לפרק המסוים). כמו כן, וחשוב לא פחות, ניתנת בקורס אפשרות למשתתפים להציג בעיות ושאלות בפורום אינטרנטי פרטי מיוחד, והן תיענינה במהירות על ידי הפסיכולוג חיים עמית!

title_icon_3Created with Sketch.

צפייה בקורס בכל מקום ובכל זמן

מרגע שנרכש הקורס ניתן לצפות בכל ההרצאות ללא הגבלת שעה או מקום למשך שישה חודשים. כמו כן ניתן לצפות בהרצאות ולהתכתב בפורום האינטרנטי מכל מכשיר שתבחרו (מחשב נייד, טאבלט או סלולארי). בכל מקרה של בעיה המתעוררת במהלך תהליך הרכישה ובקורס עצמו ניתן לפנות ישירות לחיים עמית בכתובת הדוא"ל amithaimp@gmail.com

title_icon_4Created with Sketch.

עולות לכם שאלות במהלך הצפייה?

רוצים לקרוא על התמודדות של הורים אחרים או לשתף בהתמודדות שלכם? משתתפי הקורס יכולים להתחבר בכל עת לפורום האינטרנטי של הקורס אשר מלווה ע״י הפסיכולוג חיים עמית. בפורום תוכלו לשאול שאלות (גם באופן אנונימי), להתייעץ ולקרוא שאלות ותובנות של משתתפים אחרים בקורס.

title_icon_5Created with Sketch.

קצת על הפסיכולוג חיים עמית

פסיכולוג חינוכי, מטפל משפחתי מוסמך, יועץ ארגוני, ממומחי ההורות המובילים בארץ. חיים עמית הוא מרצה מבוקש, מחבר רבי מכר בהדרכת הורים: הורים כבני אדם, הורים כמנהיגים, הורים בטוחים בעצמם. חיים עמית הוא אבא לשלושה ילדים וסבא לחמישה נכדים.

הירשמו וקבלו גישה מיידית לקורס

יש לכם שאלות נוספות? אשמח לענות

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן