ניצה רונן – מנהלת בית ספר לחינוך מוסיקלי

נכתב על ידי חיים עמית

פסיכולוג חינוכי, מטפל משפחתי מוסמך ויועץ ארגוני.

פרגון החודש לבית ספר לחינוך מוסיקלי "מוסיקה לטף", בהנהלת ניצה רונן

"מוסיקה לטף"–  בית ספר לחינוך מוסיקלי, פועל 30 שנה בסניפים השונים באזור השרון והמרכז, ופועל כחוג אחר הצהריים לילדים בגילאי 1-6. כל שיעור  הוא חגיגת למידה מוסיקלית צבעונית ומפתיעה. חוויה לדמיון וליצירתיות שלא תישכח! המטרה היא ללמד את הילדים את שפת המוסיקה הנפלאה, ולפתח אצלם את החשיבה והיצירתיות.

טלפון: 052-2991296,  אתר:  www.musicalataf.co.il ,  פייסבוק:  https://www.facebook.com/musicalataf.co.il

ניצה רונן מנהלת את רשת בתי הספר למוסיקה "מוסיקה לטף", ומלמדת בה מיום היווסדה. ניצה היא בוגרת האקדמיה למוסיקה בתל אביב בשילוב לימודי פסיכולוגיה ופילוסופיה, בעלת תואר שני באקדמיה למוסיקה ותואר שני בתרפיה באמנויות  בלסלי קולג' (אוניברסיטת הרווארד בוסטון).

והחשוב מכל עבורי: ניצה היא שותפה שנים רבות לחווית לימוד הריקוד, כמשתתפת בחוגים הרגילים של בית הספר "הנרקדו", כחברה בלהקת הייצוג של בית הספר, וכמנהלת אדמניסטרטיבית של בית הספר. במרץ הבלתי נדלה שלה,  ביכולת ההתמדה המופלאה שלה, בכושר הארגון המדהים ובגישתה החברית מאירת הפנים – היא מסייעת נאמנה, גם אם בלא יודעין, לאושר בחיי.

* לכל שאר הפרגונים, לחצו כאן

אהבת? מוזמן לשתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים לקרוא עוד?

לקבלת טיפים ומידע בנושאי משפחה, חינוך, קהילה וארגונים השאירו פרטים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

חופש לִרְצוֹת וחופש מִלִּרְצוֹת

במאמר זה אהרהר בשני היבטים של חירות פנימית, שנראים לכאורה מנוגדים: חופש לִרְצוֹת וחופש מִלִּרְצוֹת. אבהיר מהם סימני האזהרה לאפשרות של איבודם ואציין את הפעולות הנדרשות למימושם.

חיזוק, פיתוח ושיקום תקווה בייעוץ ובטיפול

מטרתו של המאמר לסייע לחיזוק, טיפוח ושיקום תקווה בייעוץ ובטיפול, במיוחד בשעה קשה זאת בישראל. במרכז המאמר יוצג מודל תקווה מעשי, רה"ע, הכולל שלושה מרכיבים של תקווה: רצון (המרכיב הרגשי), היתכנות (המרכיב השכלי) ועשייה (המרכיב ההתנהגותי). יוצעו כלים מעשיים לחיזוקם, טיפוחם ואף שיקומם של כל אחד ממרכיבים אלה בייעוץ ובטיפול נפשיים.

עוד באתר מנהיגות בחיים:

דילוג לתוכן