ויקטור צמח – רקדן, כוריאוגרף ומחנך תנועתי.

נכתב על ידי חיים עמית

פסיכולוג חינוכי, מטפל משפחתי מוסמך ויועץ ארגוני.

פרגון חודש ינואר 2014 לויקטור צמח, רקדן, כוריאוגרף ומחנך תנועתי.

ויקטור 12.13

ויקטור צמח, רקדן, כוריאוגרף ומחנך תנועתי.  עובד עם ילדים, בוגרים וזוגות בתחום התנועה והמחול וביניהם: הריקודים הסלוניים והלטינייםוכן גם הטנגו הארגנטינאי וצורות מחול נוספות. פעילותו של ויקטור מתרכזת באזור המרכז והשרון בקבוצות, שיעורים פרטיים, סדנאות והופעות אמן.  כיום לומד בסמינר הקיבוצים, תואר ראשון בחינוך ומחול.

ויקטור התחיל את דרכו כרקדן ומתחרה מקצועי בתחום הריקודים הסלוניים בארץ ובחו"ל. משם המשיך ככוריאוגרף וכפרופורמר בהפקות שונות הקשורות כמעט כולן בריקוד הזוגי, ביניהן: "רוקדים עם כוכבים", "פטיט פלור" – מופע מוזיקלי, "פיטנגו" – מופע טנגו ארגנטינאי. מפיו: "התנועה היא בחירתו של הקיום, אנו נוצרים מתוך תנועת האוהבים ומשם אנו נעים".

אני מכיר את ויקטור מספר שנים כמורה בבית ספר "הנרקוד" לריקודים לטיניים וסלונים, ובעיקר כמדריך בלהקה ייצוגית של "הנרקוד", בה אני ובת זוגי משתתפים. מעבר לכך נוצר בינינו קשר חברי מיוחד, מהנה ומפרה, שבמסגרתו נפגשנו שעות רבות במשך שנתיים, יחד עם שריי גלב, מרצה ומנחה בכירה לזוגיות והורות במכון אדלר, ורקדנית, בשיתוף פעולה ייחודי שחיבר בין עולם הבמה, הפסיכולוגיה והרוח – SENSES. מעבר להערכתי הרבה את ויקטור כמורה מעולה וכמדריך נפלא שקידם אותי מאוד בלימוד הריקודים הלטיניים והסלוניים, אני חייב לויקטור תודה עמוקה על תרומתו הישירה והעקיפה לאושר בחיי: ההנאה שבהשתכללות בריקוד הזוגי וההגעה לשיאים חדשים של התרגשות. 

 * לכל שאר הפרגונים, לחצו כאן

אהבת? מוזמן לשתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים לקרוא עוד?

לקבלת טיפים ומידע בנושאי משפחה, חינוך, קהילה וארגונים השאירו פרטים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

חיזוק, פיתוח ושיקום תקווה בייעוץ ובטיפול

מטרתו של המאמר לסייע לחיזוק, טיפוח ושיקום תקווה בייעוץ ובטיפול, במיוחד בשעה קשה זאת בישראל. במרכז המאמר יוצג מודל תקווה מעשי, רה"ע, הכולל שלושה מרכיבים של תקווה: רצון (המרכיב הרגשי), היתכנות (המרכיב השכלי) ועשייה (המרכיב ההתנהגותי). יוצעו כלים מעשיים לחיזוקם, טיפוחם ואף שיקומם של כל אחד ממרכיבים אלה בייעוץ ובטיפול נפשיים.

לְהַחֲיוֹת תקווה שנכחדה

האם אפשר לעורר תקווה שנרדמה? האם אפשר לפתח תקווה שדוכאה? והקשה מכל, האם אפשר לְהַחֲיוֹת תקווה שהוכחדה? במאמר נבחנות שאלות אלה בקשר לתקווה לשלום בין ישראלים לפלסטינאים, שהתנפצה בטבח של ה-7.10.2023

עוד באתר מנהיגות בחיים:

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן