מורים כמנהיגים – להיות מורה משפיע

נכתב על ידי חיים עמית

פסיכולוג חינוכי, מטפל משפחתי מוסמך ויועץ ארגוני.

הרצאה חוויתית בנושא המרכזי המעסיק כיום מורים: כיצד להצליח להשפיע על תלמידים בכל הגילאים. מורים מרגישים חוסר אונים כתוצאה מערעור סמכותם בעיני התלמידים והוריהם. דווקא הידיעה שהם מהווים, אם ירצו ואם לאו, דמות מנהיגותית עבור תלמידיהם, יכולה לעזור למורים להיחלץ מתחושת חוסר האונים וההישרדות.  בהרצאה תוצג תפישה מעשית של דרכי השפעה חינוכיות, המשלבת מחויבות לערכים ומטרות יחד עם מיומנויות השפעה אישיות. 

הרצאה חוויתית בנושא המרכזי המעסיק כיום מורים: כיצד להצליח להשפיע על תלמידים בכל הגילאים. מורים מרגישים חוסר אונים כתוצאה מערעור סמכותם בעיני התלמידים והוריהם. ברור שכאשר מורים מרגישים שהם בהישרדות קשה להם לתפוש את עצמם בתור מנהיגים משפיעים. אבל דווקא צורת חשיבה זאת, הידיעה שהם מהווים, אם ירצו ואם לאו, דמות מנהיגותית עבור תלמידיהם, יכולה לעזור להם להיחלץ מתחושת חוסר האונים וההישרדות.  בהרצאה תוצג תפישה מעשית של דרכי השפעה חינוכיות, המשלבות מחויבות לערכים ומטרות יחד עם מיומנויות השפעה אישיות. 

אורך ההרצאה כשעה-שעה וחצי, היא כוללת מצגת, ובה משולבים קטעי וידיאו להמחשה (נא להכין מקרן, מסך וחיבור רמקול למחשב נייד). ההרצאה אינה מוגבלת מבחינת מספר המשתתפים.

ההרצאה יכולה להינתן בצורה מקוונת, בזום, וניתן לשלב בה הפעלה קצרה של המשתתפים בחדרים.

אהבת? מוזמן לשתף

רוצים לקרוא עוד?

לקבלת טיפים ומידע בנושאי משפחה, חינוך, קהילה וארגונים השאירו פרטים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תקווה יוצרת מציאות – הרצאה

הרצאה מחדשת ורבת השראה על כוחה של התקווה לייצר מציאות, אישית או חברתית, טובה יותר. בהרצאה יפורטו שלושת מרכיבי התקווה – רצון, היתכנות ועשייה – ויוצעו כלים מעשיים להעצמתם, כדי שאכן תהיה זאת תקווה יוצרת מציאות.

חיזוק ביטחון עצמי של ילדים באמצעות לימוד קסמים – סדנת למידה לאנשי מקצוע

סדנה חוויתית, מחדשת ומעשירה, שמטרתה ללמד אנשי מקצוע כיצד לחזק את ביטחונם העצמי של ילדים באמצעות לימוד קסמים פשוטים. הסדנה מיועדת לאנשי מקצוע בתחומי הייעוץ, הטיפול וההדרכה, מאמנים אישיים, מנחי קבוצות. הסדנה תועבר במשותף על ידי  אוֹרי אשכנזי, קוסם, מנטליסט ומאמן; וחיים עמית, פסיכולוג חינוכי, מטפל משפחתי מוסמך ויועץ ארגוני.

העצמת אנשים באמצעות קסמים – הרצאה חוויתית משותפת של קוסם ופסיכולוג

הרצאה חוויתית, מחדשת ומעשירה המיועדת לאנשי מקצוע בתחומי הייעוץ, הטיפול וההדרכה, כמו גם לקוסמים, ולכל מי שמתעניין בנושא. בהרצאה משותפת ישתפו הקוסם אוֹרי אשכנזי והפסיכולוג חיים עמית מנסיונם בהעצמת אנשים באמצעות קסמים.

עוד באתר מנהיגות בחיים:

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן