הדרכת הורים בגישת המנהיגות ההורית – סדנה קצרה.

נכתב על ידי חיים עמית

פסיכולוג חינוכי, מטפל משפחתי מוסמך ויועץ ארגוני.

סדנה קצרה של בין חמש לשמונה שעות להכרות של אנשי מקצוע עם גישת המנהיגות ההורית, שפיתח חיים עמית לעבודה עם הורים במסגרות שונות.

סדנה קצרה של בין חמש לשמונה שעות להכרות של אנשי מקצוע עם גישת המנהיגות ההורית שפיתח חיים עמית לעבודה עם הורים במסגרות שונות.

הסדנה מיועדת לאנשי מקצוע שעובדים עם הורים, בין אם במסגרת טיפול בילדים, בין אם במסגרת טיפול משפחתי, ובין אם במסגרת הדרכת הורים ללא טיפול בילדים.

בפתח הסדנה נכיר בקצרה את גישת המנהיגות הורית ונגדיר מהי הדרכת הורים בגישת המנהיגות ההורית. בהמשך נתמקד במטרות בהדרכת הורים – חשיבותן, כיצד הן נקבעות, מאפייני המטרה הראויה – ובמיומנויות מנהיגות בהדרכת הורים – מהן וכיצד משתמשים בהן.

אהבת? מוזמן לשתף

2 תגובות

  1. שלום לך,
    זו סדנה שצריך להזמין, בדרך כלל ארגון שאת שייכת אליו.
    במידה ואת מעוניינת להזמין, אנא צרי איתי קשר בדוא"ל.
    בברכה,
    חיים עמית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים לקרוא עוד?

לקבלת טיפים ומידע בנושאי משפחה, חינוך, קהילה וארגונים השאירו פרטים:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

העצמת אנשים באמצעות קסמים – הרצאה חוויתית משותפת של קוסם ופסיכולוג

הרצאה חוויתית, מחדשת ומעשירה המיועדת לאנשי מקצוע בתחומי הייעוץ, הטיפול וההדרכה, כמו גם לקוסמים, ולכל מי שמתעניין בנושא. בהרצאה משותפת ישתפו הקוסם אוֹרי אשכנזי והפסיכולוג חיים עמית מנסיונם בהעצמת אנשים באמצעות קסמים.

מנהיגות הורית במעבר מפרק א' לפרק ב'

בהרצאה זאת להורים ולאנשי מקצוע תוצג בתחילה הטעות העיקרית שעושים הורים במעבר מפרק א' לפרק ב': למהר. במרכז ההרצאה יוצג בפירוט עקרון האיטיות, שיעזור להורים להנהיג נכון את משפחותיהם במעבר מורכב זה בחיים.

עוד באתר מנהיגות בחיים:

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן