- This topic has 5 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני שנה 1, 7 חודשים by .
-
דיון
-
שלום,
בנינו היקר בן 3, לפני כמה חודשים התחלנו לעסוק עמו בנושא, עשינו לה הכנה ולמידה והיכרות עם האסלה, היה נראה שהכל מתנהל בצורה יפה, אפילו במשך חודש וחצי הצליח לעשות קקי רק בשירותים, פיפי פחות עבד ולכן נותרנו עם בטיטול (עברנו ל-pullup). לפני כחודש הבחנו שלא רק שהתהליך נתקע, אלא שהילד ממש חזר לעשיית הצרכים באופן מלא בטיטול, כאשר מנסים לדבר הוא ממש מתעלם ופונה לעסוק במשהו אחר.
כמה דברים ברקע:
1. בגן הוא לא עושה קקי בכלל, מתאפק עד הבית, בגן היו מחתלים במיטת החתלה שממש לא אהב ולכן הפסיק לעשות קקי בגן (הרבה לפני תחילת הגמילה), טיטולים מחליפים לו בעמידה (כי לא מוכן שיחתלו במיטת החתלה), מעבר לזה שהם לוקחים אותו לשירותים כאשר לוקחים את הגמולים לא נראה שיש רצון לקדם איתו את התהליך.2. כאשר התחלנו את עשיית הצרכים האסלה מאוד עודדנו וחזקנו אותו ונראה שממש היינו על המסלול, גם עם הפיפי היה נראה שמתחיל לעשות יותר האסלה
אנחנו לא יודעים להצביע בדיוק איפה ולמה התחילה הנסיגה ומה גרם לה. ייתכן והתגובה שלנו בהמשך החמירה גם את העניין, כי פשוט זה נהיה אישיו ושיחות איתו על העניין. ניסינו לתת זמן קצת ולהרפות ולא להתעסק בזה וחזרנו להתחלה בטיטולים רגילים. אנחנו רוצים להתייעץ איך נכון להתחיל את כל התהליך שוב, להקנות לילד בטחון מחדש. ואולי נכון ישר להתחיל בתחתונים ולא לעשות מעברי ביניים דרך pullups וכאלה…
תודה רבה!!