- This topic has 7 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 11 שנים, 10 חודשים by .
-
דיון
-
חיים שלום
בננו השנה בכיתה א'. הוא שונא ללכת לביה"ס. מתלונן על הפסקות קצרות מידי ושהשיעורים משעממים. הוא מאוד עקבי ועושה רושם שבאמת לא טוב לו. גם מבחינה חברתית המצב לא משהו. אנחנו גרים שנתיים במושב שבו מס' הילדים בגילו במושב מהכיתה שלו מאוד מצומצם(כולל הוא-4)וזה כבר יוצר בעיה חברתית כי אין ממה לברור.
בנוסף, מאחר וחשדנו כי יש לו בעיות קשב, עשינו לו אבחון נוירולוגי שהראה בוודאות בעיות קשב וריכוז+קשיים בויסות סנסורי+סרבול מוטורי. הנוירולוג אמר שכל זה גורם לו לירידה בדימוי העצמי והתחלנו לטפל במסגרת פרטית בעניין כדי להעצים אותו. במקביל החלטנו לעבור ליישוב גדול שבו יש מס' רב של ילדים ושונה לגמרי מהמושב באופיו. את ההחלטה על המעבר קיבלנו בין היתר(היו סיבות נוספות) אחרי שקיבלנו תשובה שלילית מהבי"ס הדמוקרטי לאי קבלתו לשנה הבאה מפאת חוסר מקום.לביה"ס הדמוקרטי החלטנו לרשום מהסיבות שכתבתי בהתחלה. חשבנו ששם יקבל מענה רגשי יותר טוב וחוויית הלימודים תהייה שונה.
לפני יומיים, אני מקבלת שיחת טלפון מביה"ס הדמוקרטי שבו אומרים שהיה ביטול של אחד הנרשמים ובני עלה בהגרלה החוזרת.
ופה הקונפליקט – עושה רושם שיהיה לו טוב בבית הספר הדמוקרטי לעומת ביה"ס הרגיל ביישוב החדש אבל מבחינה חברתית הוא לא יהיה קשור לידים ביישוב ויפספס את החווייה של לגור ליד החברים ואולי בעתיד ללכת אליהם באופן עצמאי ללא תלות שלנו בהסעות וכו'. החברים מביה"ס הדמוקרטי מפוזרים בכל מיני יישובם ואני לא בטוחה אם יש ילדים בגילו מהיישוב שלומדים בשכבה שלו ואם יש כפי הנראה מדובר ממש במיעוט(ית הספר הדמוקרטי אינו ביישוב שאליו אנחנו מתעתדים לעבור).
אנחנו אמורים להחזיר תשובה לדמוקרטי בתחילת שבוע הבא ועומדים בפני קונפליקט רציני. יש לך הארות עבורנו?:-)
מצטערת על האורך….
דנה