- This topic has 8 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 9 שנים, 5 חודשים by .
-
דיון
-
שלום.
הנושא מאוד מעסיק אותי ולא מוצאת עליו מאמרים או עצות..
לבני בן ה5 חשוב מאוד שציוריו יצאו בדיוק כפי שתכנן. כמו כן, אם כותב מספר או אות ולא יצא לו כפי "שצריך" הוא מאוד מתוסכל, בוכה ומאוכזב. יכול לזרוק את הדף או לקרוע אותו. אף על פי שאני משבחת כל תוצר שלו (כל ציור-"השתמשת בכ"כ הרבה צבעים" וכד')ומסבירה שניתן עם מחק לכתוב שוב אם רוצה "לתקן"-אין הדבר מספק אותו.
גם אני הייתי כזו כילדה. כיצד ניתן לסייע לו לקבל את התוצר (למשל, ציור שלא "מושלם" מבחינתו) ואת כתיבתו ההתחלתית באופן נעים?… כמובן שקשה לי מאוד להתבונן בו בתסכול הרב שלו. אשמח לעצתך גם עבורי. תודה רבה!
מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)