- This topic has 3 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 9 שנים, 10 חודשים by .
-
דיון
-
שלום חיים עמית,
עובדת במעון בתור מטפלת בכיתת גנון(גילאי שנתיים וחצי עד שלוש וקצת), בקבוצתי נימצאים זוג תאומים בני שלוש לאם חד הורית מבוגרת, הילדים גמולים זה כשלושה חודשים אולם תהליך הגמילה ביוזמת האם הייתה בשיטה שאיני דוגלת בה לרוב עם תחתול הילדים היו עם התחתולים קרוב לחודשיים וכאשר האם ראתה שבמקום להתקדם הלאה מתחיל רגרסיה, החליטה להעביר אותם לתחתונים, הילדים מאוד מוניפולטיביים כלפי האם, תאום אחד קלט שהאם רגישה מאוד לגבי האוכל שלו ושם הוא "שולט" ואילו התאום השני קלט שבתהליך הגמילה הוא יכול להפעיל מוניפולציות על האם ואכן הוא מפעיל, עוד בהתחלה כאשר הילד אצלי כמעט ולא פיספס אצל האם כל אחה"צ היה מפספס לה וכאשר האם התייעצה איתי הסברתי לה שאני חושבת שהילד קלט איפה הוא יכול להפעיל מוניפולציות כמ אחיו, ולכן הצעתי שכאשר הוא מפספס לא לעשות עניין גדול התייחסות קצרה בפיספוס הראשון ובהמשך להחליף בלי להתייחס לכך, חלה הפסקה בתהליך הפיספוסים, והשבוע האם ביקשה ממני להסביר לו לגבי הקקי שהוא צריך לעשות באסלה, לכן היות שכל הקבוצה שלי גמולה חזרתי לספר את סיר הסירים, ולאחר מכן שאלתי את הילדים איפה אנו עושים קקי גם הילד בעצמו אמר באסלה, אבל כאשר שאלתי אותו ספציפית הוא ענה שהוא עושה בתחתונים, לאחר מחשבה הבנתי שאולי הילד מספר לי שהוא מפספס ולכן עושה בתחתונים, ולכן חידדתי את השאלה איפה אתה צריך לעשות קקי והוא ענה לי בחיוך גדול בתחתונים. מאז אני מנסה לחשוב איך ניתן לגשת אליו ואו מה לייעץ לאם כדי שהמוניפולציה של המתוק יפסיק?
בברכה,
שרה